tisdag 10 juli 2012

20120714

Lopp1)
Både Crimdon Tamar och Crimdon Zenobia har klockat snabba tider på träning, Crimdon Etwal sprang på en god 4e plats sist i ett mycket tätt lopp, tyvärr så har vi väldigt lite information om den finska hunden..
Tips: Crimdon Tamar . Crimdon Zenobia . Crimdon Etwal.
Lopp2)
Här har vi ett mycket bra klass 2 sprintlopp, jag väljer här Ice Queen, hon är snabb i starten och kan leda vägen, Posiedons Pearl kommer inte att vara långt efter då han har bra fart liksom Smokescreen.
Tips: Ice Queen . Poseidons Pearl . Smokescreen
Lopp3)
Ett mycket svårt lopp att tippa det är ett gäng med mycket bra unghundar Crimdon Tess har sprungit mycket bra tider i träning liksom Crimdon Sirens, Crimdon Zeus sprang ett mycket bra lopp sist och vi vet alla hur snabbt Crimdon Limye kan starta.
Jag kommer att ta en chansning här och ta Crimdon Limye och hoppas att box 6 passar henne.
Tips: Crimdon Limye . Crimdon Zeus . Crimdon Tess.
Lopp4)
Här kan jag bara se Undercover, han är en mycket snabb hund och det vore en smärre chock om han inte vann detta, men om detta skulle inträffa så tror jag det kommer från Cimdon Björkis eller Prince O' power.
Tips: ( Spik ) Undercover.
Lopp5)
Whippet är inte min styrka när jag ska tippa, men Xavi är den jag tror på, men passa er för min favorit hund Dong.
Tips: Xavi . Dong . Xante
Lopp6)
Här må det vara bara 3 hundar men det gör det inte lättare att tippa, men unga Crimdon Stapler har klockat bra tider i träning och kan vara bra nog från sin favorit box 6.
Tips: Crimdon Stapler . Lady Electra . Sugercane.
Lopp7)
Detta kommer att vara ett mycket underhållande lopp om Crimdon Cobra kan starta snabbt och runda hundarna i bur 1 & 2 blir han svårstoppad, om Clover Horror tar starten kan han vinna detta och Bore är inte långt efter.
Tips; Crimdon Cobra . Clover Horror . Kung Bore.
Lopp8)
Detta lopp mycket svårt att tippa då jag kan hitta orsaker för alla hundar att vinna detta. Capone vann bra sist just före Rudolf,
Rapp vann bra sist från bur 6, Razzia har visat bra form här hemma på sin hemmabana och Crimdon Soley och Charlie Harper är mycket snabba hundar, men jag tror att Rudolfs tränare Nils Marklund kan ha skillnaden då han nu testar Rudolf från bur 3, detta kan vara ett smart och vågat drag.
Så jag tror att Rudolf vinner över Capone denna gång.
Tips: Rudolf . Capone . Rapp