onsdag 17 juli 2013

20130720

1) Jag tror inget kommer att slå No More Legend här.
    Tips: 1
2) Mitt tips är Sorrento, han är riktigt bra just nu, men han kommer inte få det lätt med Super Superior och Starscream
    Tips:  2, 1, 5.
3) Mr Benchmark kommer att behöva en hel del tur från bur 6, Risto kommer vara svår att slå från bur 1, men om någon kan det så blir Skellefteå favoriten Crimdon Soley.
   Tipps: 1, 2, 6.
4) Jag gillar Iam Knatte för detta, Daring O´ Diamant kan hota och Henry The Blue är en hund att hålla koll på.
   Tips: 1, 2, 6.
5) whippet lopp och jag spikar bur2 Xante
  Tips: 2.
6)  whippet lopp igen och detta kommer att bli ett tufft lopp varv alla 4 har en chans, men jag tror på hemma hunden BJ-Mahitis att ta detta.
   Tips:  1, 2, 6.
7) hund  i form i denna lopp är Mustang Minogue och Monica Hagberg kommer att ha denna tik i toppskick, jag tror hemma hundarna Crimdon Medusa och Ice Queen blir inte lätta att slå särskilt den senare om hon är tillbaka till sin gamla form.
   Tips: 4, 3, 2.
8) mycket svårt lopp att tippa, men jag tippar Sunstreak från bur1, men hon kommer inte ha det lätt, jag tror Themis och Darkling Night kommer att vara mycket nära
   Tips:  1, 6, 5.
9) om allt går som det ska, kan jag inte se By By Mary Fly förlorar detta lopp
  Tips:  2.
10) Intressant lopp, jag kommer att ge mitt tips till Veyron men det var inte lätt,  Mustang Sally och Super Ojay kommer inte att vara långt efter.
   Tips:  3, 4, 1.
11) Jag tror att detta kommer att stå mellan Bluff Buff och Skellefteå hunden Rudolf  från hans favorit bur 6.
   Tips: 1, 6.
12) Detta är mellan 3 hundar Wyat Earp, Rocker Mac och Bumpy Ride och jag kommer att ta en chans på den unga debutanten Wyat Earp
   Tips:  3, 4, 5.
13)  Skellefteå hund Undercover kommer att vinna denna lopp, dagens stor spik.
  Tips:  1.