tisdag 6 september 2011

20110910

Duncans Tips
Lopp 1. 
Här ger jag mitt tips till Rudolf han ligger bra i klass häroch borde vinna, men det blir inte lätt då han har Crimdon Mamba från sin favorit box 1 och Karon från Box 6 kommer att trycka på hela vägen till mål.
Tips:  3 , 1 , 6
 
Lopp 2.
Jag måste tippa Miss Box här, hon var blockerad i sista kurvan förra gången då hon var påväg till en säker seger, från box 6 ska hon vinna denna gång. Atlas Di Nozzo kommer att ge henne ett hårt lopp tillsammans med Crimdon limye
Tips:  6 , 1 , 3
 
Lopp 3
Ett tufft lopp att tippa. Om den gamla damen Conference producerar till den kapasitet hon är kapabel till så ska hon vinna detta, men även Crimdon Ettan som kommit tillbaka efter skada. Det är också
Shawnee Iota som kan vara mycket snabb när hon vill. Backyard Baby har  just tagit licensen så hon kan vara hur bra som helst, men jag väljer att gå för erfarenhet i detta lopp.
Tips:  2 , 1 , 3
 
Lopp 4
Detta är ett fantastiskt lopp och ett tufft lopp att tippa. Jag tror i detta korta lopp så kommer förmodligen Undercover vinna över
Crimdon Boa men det kommer att vara väldigt tätt, men vi måste se upp för Rapp, det är lite svårt att säga hur han kommer att springa då han inte prang sitt bästa på Midlanda förra helgen, men är han okej så kommer han vara med och slåss till mållinjen.
Tips:  4 , 2 , 3
 
Lopp 5
Dagens spik Lady Electra.
Tips. 2
 
Lopp 6
Ytterligare ett bra lopp där jag måste ge mitt tips till Crimdon
Björkis han sprang ett mycket bra lopp sist, men han måste hålla ett öga på Matilda Clover hon kommer att vara nära  likaså
widerrunnern Crimdon Argus. Crimdon Caelesti verkar inte ha funnit sin form ännu efter sitt löp.
Tips:  2 , 3 , 6
 
Lopp 7
Här går jag för min andra spik med Knockout Dame hennes sista lopp visar att hon är påväg tillbaka i form, och är hon på sitt bästa så ska hon vinna detta.
Tips:  1
 
Lopp 8
Dagens och årets sista lopp är ett mycket bra 510m lopp, där jag kommer att ge mitt tips till Crimdon Soley som vann mycket bra sist i Midlanda, men jag måste varana alla att se upp med Lurifax han må vara sen i start men han avslutar som ett tåg och över 510m kan han vinna detta. Clover Horror kommer inte att vara långt ifrån.
Tips.  4 , 5 , 3
 
Vi syns nästa säsong
//Duncan