måndag 5 juli 2010

skellefteå 10 Juli 2010

  skellefteå 10 Juli 2010

 
Lopp 1.
 
Mitt tips för detta lopp är El
 
Chutney
 
Tips: 1
 
 
Lopp 2.
 
Detta lopp är en verklig
 
mardröm att tippa, men jag
 
kommer att tippa Lolo Jones,
 
Crimdon Wushu och Crimdon
 
Argus
 
Tips 6, 3, 1.
 
 
Lopp 3.
 
Jag tror att detta är en
 
tvåhunds lopp mellan
 
Crimdon Mustang och Honky
 
Tonk.
 
Tips  5, 6.
 
 
Lopp 4.
 
Ett fantastiskt whippet lopp,
 
jag tippar Banana Split att
 
vinna.
 
Tips 1.
 
 
Lopp 5.
 
I detta lopp tippar jag Snow
 
White, Sanya Richards och
 
Michelle Perry
 
Tips. 2, 6, 4.
 
 
Lopp 6.
 
Oj oj oj vilket  lopp, resultatet
 
kan bli precis vad som helst,
 
Atlas DiNozzo, Crimdon
 
Adder, Crimdon Mamba och
 
snabbstartande Shawnee
 
Iowa.
 
Tips 5, 2, 3.
 
 
Lopp 7.
 
Marramas lopp, dagens
 
storalopp med många klass
 
hundar.
 
Vi har tre hundar som kommer
 
att kriga om första platsen
 
Crimdon Boa, Crimdon
 
Python och Rascle.
 
Tip. 3, 5, 6
 
 
Lopp 8
 
Här tippar jag Dot och
 
Garrincha, men se upp för
 
Single Daisy hon kan
 
överraska.
 
Tips 6, 3, 4.
 
 
Lopp 9.
 
Ett tufft whippet lopp men
 
Dong är mitt tips.
 
Tips. 6.
 
 
Lopp 10.
 
Detta är ett annat svårt lopp
 
att tippa, Jag tar
 
rutinerade Kingdom Leon från
 
hennes favorit Bur 1.
 
Tips  1.
 
Lycka Till.